SNELLE, BETROUWBARE SERVICE VOOR UW EPSON-PRODUCTEN

CoverPlus zijn de verlengde garantie- en serviceplannen van Epson die u gemoedsrust bieden in de wetenschap dat u tijdens de looptijd van uw CoverPlus-contract gedekt bent voor alle onderdelen en arbeid.
COVERPLUS

Dekking die u gemoedsrust geeft

We streven ernaar om een snelle, betrouwbare service te bieden en ervoor te zorgen dat uw Epson-producten zo snel mogelijk weer gebruiksklaar zijn.

Servicebezoeken met prioriteit

Wij geven voorrang aan uw CoverPlus-reparatie. Ons netwerk van geautoriseerde servicemonteurs zorgt ervoor dat we snel en praktisch kunnen reageren op uw reparatieverzoek.

Originele onderdelen en arbeid

Gemonteerd door door Epson opgeleide technici. Alle reparaties aan Epson-producten maken gebruik van originele reserveonderdelen van Epson, volgens dezelfde hoge specificaties als uw product. Lokale en centrale Epson-magazijnen zorgen er ook voor dat reserveonderdelen direct beschikbaar zijn, waardoor uitvaltijd wordt beperkt.

Levenslange ondersteuning

Als u een product van Epson koopt, kunt u gedurende de gehele levensduur rekenen op technische ondersteuning. U kunt profiteren van onze uitgebreide kennisbank op onze ondersteuningssite, of contact met ons opnemen via online chat, e-mail of telefoon. We staan klaar om u ondersteuning en begeleiding te bieden voor uw huidige Epson-product en u te helpen bij het kiezen en specificeren van het juiste Epson-product voor uw behoeften.

Vind uw product

Zoek uw product en ontdek welke CoverPlus-pakketten beschikbaar zijn.

Standaardgarantie t.o.v. CoverPlus

Standaardgarantie
CoverPlus
Programma ter verlenging van de productlevenscyclus
Aantal dekkingsjaren1-2 jaar als standaardMaximaal 5 jaar in totaalTot 8 jaar in totaal voor in aanmerking komende producten
ReactietijdReactiedoelstellingPrioritaire responstijdPrioritaire responstijd
Upgrade service standaard servicetypeNeeJaJa


Door ons geleverde servicetypen

CoverPlus biedt een aantal diensten:

Hoe koopt u CoverPlus?

Gebruik uw CoverPlus uitgebreide garantie in 5 eenvoudige stappen.

Hoe u het Programma ter verlenging van de productlevenscyclus kunt aanschaffen

Verleng de levensduur van uw Epson-product door onze nieuwe garantieoptie aan te schaffen, die extra bescherming biedt voor uw investering.

Vergeet niet CoverPlus te registreren

Nadat u uw Epson-product hebt aangeschaft, dient u uw CoverPlus-pakket binnen 60 dagen aan te schaffen. Zodra het CoverPlus-pakket is aangeschaft, hebt u 8 maanden de tijd om uw product online te registreren.

Veelgestelde vragen

Wanneer kan ik een CoverPlus-pakket kopen?

U kunt een pakket kopen tot 60 dagen na de installatiedatum van uw Epson-product.

Wanneer begint de dekkingsperiode van het Epson CoverPlus-servicepakket?

Pakketten bieden ondersteuning vanaf dag 1 van de installatie van het product waarvoor het pakket is geregistreerd. Een CoverPlus-pakket van 3 jaar gaat bijvoorbeeld 3 jaar mee vanaf de aankoop van uw product.

Is er een limiet aan het aantal keren dat ik mijn product kan laten repareren tijdens de dekkingsperiode?

Er geldt geen limiet voor het aantal keren dat een product kan worden gerepareerd onder Epson CoverPlus. Epson heeft het recht om het product te vervangen door een geschikt equivalent indien verdere reparatie niet mogelijk is.

Hoe weet ik wanneer de dekking van mijn product ten einde komt?

Ga naar https://warrantycheck.epson.eu/ , voer uw serienummer in en uw standaardgarantie en eventuele uitgebreide garantie die voor uw product zijn geregistreerd, worden weergegeven.

Hoe vraag ik een servicebezoek aan?

U kunt bellen, e-mailen of online chatten met uw lokale Epson-ondersteuningsteam. Een volledige lijst met nummers en contactpersonen vindt u hier .